Van Guest journey naar gasttevredenheid (GJGT)

Beschrijving
Gasttevredenheid wordt een steeds belangrijker element binnen organisaties.
Hoe wordt de tevredenheid gemeten in jouw organisatie als het gaat om de facilitaire activiteiten en wat zegt deze tevredenheid?  Deze workshop is ontwikkeld om de juiste investeringsbeslissingen te kunnen uitvoeren waarmee de tevredenheid verbeterd wordt.

De Customer journey is een klantgerichte aanpak voor het ontwikkelen van innovatieve bedieningsconcepten en het optimaliseren van klantprocessen en diensten. Hiermee wordt het inzichtelijk Het waar in het klantcontact verbeterpunten zitten om een optimale klantbeleving te realiseren.
De essentie is om jouw dienstverlening vanuit het perspectief van de klant te visualiseren. Het beschrijft de ervaringen van een klant gedurende de spreekwoordelijke reis die een klant maakt om zich te oriënteren, een product of dienst aan te schaffen en er gebruik van te maken; via welk kanaal dan ook.

Tijdens deze workshop reiken we je:

  • Een aantal praktische tools aan waarmee je de guest journey (klantreis) van verschillende soorten gasten in kaart brengt.
  • Deze tools helpen je om bottlenecks en kansen in de huidige dienstverlening te identificeren.
  • Het leren werken met deze tools is een must voor ieder team dat een gastvrije omgeving wil creëren.

Return on education
Na afloop van de workshop kan je werken met diverse tools die inzicht bieden in de beleving van jouw klanten.

  • Je leert een aantal concrete formats te gebruiken.
  • Je bent in staat om problemen te identificeren en verschillende gastgerichte oplossingsrichtingen te formuleren.

Doelgroep
Deze workshop is bedoeld voor managers en teams in de zorg, facility management, retail of horeca die willen leren kijken door de ogen van hun gasten en klanten.

Investering
Duur van de workshop is 1 dag
Investering €495,00