– Media strategisch inzetten

Beschrijving
Transmedia storytelling. De mediawereld kenmerkt zich door een toenemende versnippering: lineair televisiekijken is passé en media consumptie vindt permanent plaats via verschillende platformen en devices. Communicatieplanning wordt hierdoor enerzijds complexer, maar anderzijds ontstaan ook nieuwe kansen.

Het begrijpen van het huidige en toekomstige mediagedrag is belangrijk in alle bedrijfssectoren.
Tijdens dit programma laten we je zien waarom het zo belangrijk is om verschillende soorten media in te zetten. Als bedrijf zijnde wil je namelijk jouw waarden en jouw verhaal goed naar buiten communiceren, naar een wereld waar media overal en altijd is. Daarnaast worden er handvatten aangereikt om deze verschillende media goed te begrijpen (in plaats van te vrezen) en de gewenste betrokkenheid vanuit de consument te realiseren.

Een krachtig verhaal prikkelt je fantasie, kan je emotioneel raken en blijft je jarenlang bij.
Een goed verhaal maakt abstracte waarden concreet en daarmee zijn verhalen hele bruikbare instrumenten om belevingen mee te creëren.

Het doel van deze masterclass is om Mediavan media te vergroten maar ook om de geïntegreerde mediacampagnes te ontwikkelen door middel van een verhaal. Om daarmee de doelgroep met jouw verhaal te bereiken en te overtuigen.

Return on education
Deze masterclass zal jou als marketingmanager helpen om betrokkenheid met hun consumenten te verhogen door middel van het goed inzetten van media.  Ook zal het je helpen om op strategisch niveau na te denken over de inzet van media en hoe deze verschillende soorten media geïntegreerd kunnen worden om je bereik en impact te vergroten.

Doelgroep
Deze masterclass is bedoeld voor marketingmanagers, brand managers en advertising creatives.

Investering
Deze masterclass duurt 2 dagen.
Met een minimum van 15 personen en een maximum van 25 personen.
De kosten € 995 per persoon.