Laden Evenementen

« Alle Evenementen

29 november 2017: Customer Experience

november 29

Beschrijving
Staat u er weleens bij stil hoe klanten of consumenten uw organisatie of dienstverlening ervaren?

Hoewel u ongetwijfeld uw zaken op orde heeft, zijn er altijd verbeteringen mogelijk. Onderzoek toont aan dat klantgericht werken leidt tot hogere klantwaardering, hogere retentie, nieuwe acquisitie en hogere omzet. En dat is exact de doelstelling van deze Masterclass: uw organisatie op basis van een concrete aanpak nog klantgerichter maken.

Tijdens deze dag staat het klantgericht opereren centraal. We gaan op zoek naar de daadwerkelijke behoefte en vraag van uw klant. U krijgt concrete handvatten aangereikt waarmee u in staat bent om ieder contactmoment met uw klant naar een hoger niveau te tillen, beleving toe te voegen en meer impact te creëren. Dat doen we in een klein gezelschap, zodat we voldoende ruimte hebben om ook uw situatie te bespreken.

In de ochtend gaan we in op de theoretische principes van gastgericht ondernemen. Daarbij bespreken we concrete tools die u direct in staat stelt de relevantie van u organisatie voor uw gast te vergroten. Vervolgens staat de transformatie van Eindhoven Airport centraal. Hoe gaan zij om met passagiersgerichtheid in een omgeving waar de komende jaren meer reizigers en dus meer stress aanwezig is? In de middag werken we in een case uw situatie uit en discussiëren we over do’s and don’ts.

Return on Education
Na afloop zijn de deelnemers vertrouwd met onder meer:

  • Kritische factoren in klantgericht denken en werken
  • Hoe klantinzichten op te halen en deze effectief in te zetten om klantgerichter te worden
  • Het verband tussen beleving en tevredenheid
  • De organisatie die nodig is om klantgericht te kunnen werken
  • Verschillende tools om beleving te creëren
  • Vormen van samenwerken en communiceren die bijdragen aan de klanttevredenheid
  • De gevolgen van de ‘consumer revolution’ via internet en sociale media

Doelgroep: werkt u met klanten? Dan is deze Masterclass voor u!
Voor iedere organisatie die contactmomenten met zowel interne als externe klanten onderscheidend wil inrichten en impactvolle beleving wil toevoegen. Maar ook voor managers en projectmanagers van organisaties in de dienstverlenende sector, zoals Hospitality, Leisure, toerisme en Retail waarbij de klantrelatie directe invloed heeft op de prestaties van uw organisatie.

Investering
De Masterclass vind plaats op 29 november 2017 bij Eindhoven Airport
Eenmalig €795,- per persoon

Inschrijven
Inschrijven is héél eenvoudig, zie het aanmeldformulier hieronder:
Aanmeldingsformulier (PDF)

Het formulier kan je digitaal invullen en vervolgens uitprinten en eventueel inscannen.
Je kan het formulier per post of e-mail retourneren.
Per post naar Postbus 3917, 4800 DX, Breda of per e-mail naar info@nhtv-execedu.nl

Al onze prijzen zijn exclusief BTW.
Wij verwijzen u graag naar onze Algemene voorwaarden.

Digitale brochure
De digitale brochure treft u hier: Leaflet (PDF) Customer Experience

Gegevens

Datum:
november 29