Maatwerk

Een goede relatie met jou als klant stellen wij centraal. We zijn geïnteresseerd in de processen binnen de organisatie en de ambities en in het bijzonder in de mensen. Mensen zijn de grote drijfveer en willen blijven ontwikkelen; het maatwerk traject biedt daarin veel mogelijkheden. Ambitieuze en talentvolle professionals opleiden, ontwikkelen en uitdagen om buiten de gebaande paden te denken.

Voorbeeld van maatwerk:
traject bij ABN AMRO

ABN AMRO heeft NHTV Executive Education gevraagd een maatwerk traject te ontwikkelen voor haar relatiemanagers die actief zijn in de sector Leisure. Deze ABN AMRO relatiemanagers zijn volledig gericht op het verder helpen van ondernemingen en ondernemers in de Leisure, Toerisme en Hospitality industrie.

Doel van de opleiding is:

  • Relevantie van de gesprekken met ondernemers binnen de sector verhogen;
  • Vergroten van sectorkennis en vaardigheden rondom Leisure;
  • Ontwikkeling in gang zetten; van relatiebeheerder naar een Trusted Advisor voor klanten.

Centraal in het programma staat de Design Thinking methodiek. Deze methodiek stelt de mens centraal, het begint met dat je je werkelijk inleeft in (het probleem van) de klant en begrip hebt voor de behoefte en de motivatie van de stakeholders.

Aan het eind van het programma is de relatiemanager beter in staat gebleken om zich in te leven in de belevingswereld van de ondernemer en vanuit daar het gesprek te voeren over de toekomst van zijn branche en zijn onderneming.

ABN AMRO:
“ABN AMRO groeit snel binnen de sector Leisure, Travel en Hospitality. Die groei willen we doorzetten de komende jaren. Daar hoort bij dat we relevant en interessant blijven voor onze relaties. Om die reden investeren we continue in het kennisniveau en in de vaardigheden van onze mensen. Dat doen we zowel met eigen onderzoek als in samenwerking met partners. Wij zijn trots op het maatwerkprogramma dat we hebben kunnen ontwikkelen met de NHTV. De meest toonaangevende aanbieder van Executive Education binnen deze sector.”

 

Voorbeeld van maatwerk:
een Business Disruption Day

In de snel veranderende wereld van vandaag is het voor organisaties essentieel om zich voor te bereiden op veranderende businessmodellen en verschillende toekomstmogelijkheden. Regeren is immers vooruitzien, nietwaar?

‘The disruption’: de ontregeling; de onderbreking; de verdeeldheid.

De organisaties die vooroplopen, écht innoveren en hiermee de markt veranderen noemen we zogenaamde disruptors. Hun ziens- en werkwijzen zijn echter zo vernieuwend en vooruitstrevend dat ze nog niet beschreven staan in de bestaande strategieboeken. We kunnen dus alleen van ze leren door direct met ze in gesprek te gaan.

Tijdens een ‘Business Disruption Day’ worden organisaties uitgedaagd om te leren van elkaars expertise en diverse mogelijke toekomsten met elkaar te verkennen. We doen dit altijd met de intentie om het beste van alle disciplines bij elkaar te brengen en een volgende unieke stap te zetten.
Meer informatie vindt u hier: Leaflet Business Disruption Day